Tränings Schema!!!

Har denna veckan börjat med ett "riktigt" träningsschema för Vivre! Fick en del tips när vi var iväg på fälttävlansträningsläger!:)

Galopp intervallträning 1ggr/vecka

Uteritt el Hoppning 1ggr/vecka

Dressyr 3ggr/vecka

Longering el skrittarbete ca 1ggr/vecka

Vila 1-2 dagar/vecka

Får ju se hur pass det blir i början nu, hon kanske behöver stå helt två dagar. Eftersom att det kommer bli hårdare pass! Så då får jag lägga in mer "friarbete" (som jag kallar det) dvs longering, skrittarbete längre fram.

Vad tycks? Tror ni att det blir bra? Känns bra iaf när man tittar på det. Både jag och Vivre blir ganska lätt uttråkade på att inte ha någon planering och fastna i samma spår. Nu slipper vi det!:)

Min Fina Vivre <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0