Vivres Helg;P

Det hära med tidsinlägg är ju helt awesome alltså! Sparar tid för mig och roligare för er som läser!

Hmm Vivre har fått stå i tre dagar nu! Hon kommer vara gaaaaleeeen när jag rider idag xD Men i fredags fick jag lite bråttom plus att hon var som en zoombie? Tog en promenad till fots (hovs) tillsammans, bra att hon stod för hon har gått hårt alla dagar innan. I lördags mådde jag dåligt=bakis!! Haha, då var hon oxå väldigt slö... Och igår var jag inte i stallet alls, första gången på länge tror jag? Jag var nämligen helt slut, sov till klockan två, klockan och jag vill inte alltid samma sak! Och skulle åka till jobbet tjugo över tre, blev ingen tid helt enkelt?;P

Idag ska jag hur som helst göra det som jag skulle gjort i fredags! Dvs travarbete! Mest korta och länga, kanske ska slänga in lite övergångar med? :)

Hepps kommer så klart uppdatering om ridpasset ikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0