Awesomeeee

Yes box har lite tid över nu så här på kvälls kvisten! Får väl försöka lägga mig i tid så att jag orkar upp imorgon:) Tänkte att jag faktiskt skulle köpa lite julklappar!!!

Om ni läste ett tidigare inlägg så vet ni att jag gjort en fullständig budgetlista? För allt lönen ska räcka till? Jag tappade den på Ullared!!!:O Jäkla skiiiitttt!! Sååå nu har jag skrivit en ny, hoppas vid gud att jag inte glömt något viktigt bara? Orkar inte sitta exakt lika länge som sist:/ Har iaf inte hunnit använda så mycket av "mina-pengar-som-jag-får-göra-vad-jag-vill-med". Haha, skrev faktiskt med det i listan;) Konstigt nog har jag den summan i huvudet! xD

Red Vivre i ridhuset igår:) Guuud vad jag älskar att åka dit!!! Måste köpa nytt ridhuskort snart bara med!
Det gick skit bra att rida! Min häst är super duktigt, FAKTISKT!!;D Tror att vi kan klättra liiiite mot toppen iaf:) Har inga jätte ambitioner men kul om man kommer någon stans nästa år! Ska ju sätta igång nu i mitten av januari typ med hård-träning! Då jäklarns blir det dressyr för hela slanten^^:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0