Dagen Före DoppareDagen!

Hemma och nedbäddad efter en lååång dag!;D Började med att dricka kaffe och prata med kära Johanna, massssooorrr trevligt!!!<3<3 Åkte till stallet och fixade min del av stallet, lunchade hästarna och gav dom "julmorötter" från Fridus^^ Vivre såg ut att må bra mitt i sitt lilla jullov hon får, skönt att se:) Sen blev det hem för att äta as god mat som mästerkocken lagat, alias pappa:D Han fick även den stora äran att färga mitt hår! Sketa snyggt, typ mörk lila/svart! Lilla syster fick äran att försöka reda ut mitt hår, hahaha OCH hjälpa mig julstäda OCH pynta mitt rum;P Har jag inte världens bästaste syster??!<3
Till sist snabbt till jobbet och jobba, eller jaa, det var sketa lugnt ikväll xD Ni anar inte hur skööönt det var!! Slapp stressa, kunde vara rolig mot gästerna, göra exceptionellt fina burgare och skojja runt:D Loovely evening med sköna töserna Taulis och Chaniiitaaa;D

FRIDA kom ju och hälsade på med!!! Pratade asa länge!! Shiet vad jag längtar tills hon kommer hem igen!! (hon är ju i Norge för tillfället egentligen). Fick en as fräck ROSA stegräknare av henne! Att det var kul att räkna steg!! Hahaha xD

Neee om man ska sova strax kanske?? Klockan är ju ändå kvart över fem på morgonen nu tyyyp? Och enligt min planering inför imorgon, ska jag ställa mig i duschen tjugo över tio? Hejja mig^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0