Dålig Start På Dagen

Asså helvete är så himla trött på en viss person!!!!!! Allt bara rusar omkring och ja vet inte vart jag ska ta vägen??!!! Lust att kasta allt jag ser!!! fAN ATT BRÖJA MORGONEN MED ATT HÖRA VÄRSTA NEGATIVA GREJJEN!!!:O Hur fan tänker personen då eller?? Jag har redan dåligt morgonhumör och nervös inför en sak just nu. Det är vääääldigt konstigt att man kan vakna och vara glad, min första sovmorgon på as länge idag igen... Och så har den här personen semester... Baaahhhh destroying my day:/ Jag vet inte vart jag ska börja egentligen, eller sluta, orkar bara inte, tur att jag åker runt mycket!! Imorgon vet jag inte hur jag ska lägga upp dagen? Måste ju julpynta och då måste jag ju vara hemma? Aja, det löser sig väl, är bara knappt halva dagen, ska till stallet och sen jobba imorgon,NAJJJJSSS:)

Inte meningen att ni alltid ska förstå allting jag skriver, måste bara avreagera mig någonstans!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0