Deep Shiet 3

Hmmm vad ska man göra tro? Satsa och sen kanske det blir pinsamt? Eller ska man vänta, se över det hela och sen kanske det är för sent? Friskt vågat, hälften vunnit heter det ju? Ska det bli ett nytt motto för 2012? Känns, peppar peppar, som att det kommer bli ett bra år? Detta året har ju varit lite upp och ner:/ Har i vilket fall börjat samla dom få krafter som jag har kvar till att tänka positivt!! Dax att andas in och sträcka på sig! (tack Emilia för det, behövdes!!)

Hmmm, om min plan går som den ska, så behöver jag inte köpa någon ny nyårsklänning i år? Har nämligen en som inte helt passat! Inte många kilo ifrån som tur är!! Måste klara detta på en vecka nu, hejja mig!!! Får dricka massa kaffe för att få bort hungern och jobba jobba jobba och äta massa sallad!! Och ingen fet dressing eller liknande så kommer jag grejja det, även fast jag har kort tid på mig;) DET är jag säker på!! Haha, asså jag har sånna himla problem med detta, kanske ni har märkt efter alla mina inlägg om sånt här? Schysst att ni håller ut, måste få ur mig allt på något ställe liksom;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0