Första inlägget:D

Jajjemen!! Här kommer det första inlägget på bloggen från min iphone;) hoppas det blir bra:P
jobbat några timmar hos monica på morgonen förut idag, hästarna är ju sååå söta!!
Fick massa fina klappar igår! Både till mig och gisen^^ men mest till mig för en gångs skull, det var lite roligt:) en del till lägenheten med, tex en micro, koppar och små skålar!
Hepp ska slappa lite till och sen blir det julmiddag med mormor och sen jobba 16:30-02 och imorgon är jag ledig!:D.
Blir en sväng till charlies med Camilla imorgon, fett najjs! Har ju typ inga pengar pga alla räkningar denna månad xD men kul att komma iväg lite, har aldrig varit där heller^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0