Massa Läsning:D

Åh herre gud, en vecka sen som jag skrev nu:O men kan faktiskt skylla på att jag jobbar massor! fett najjs:D Måste säga att jag trivs som fisken i vattnet på mitt lilla jobb, fruktansvärt kuligt^^:):)

Har väl inte hänt något så där jätte annorlunda, festat lite, jobbat och varit i stallet såklart;)
Red ut med johanna för första gången på as länge! Det var kuligt, hoppas det blir oftare nu^^ Hoppade över en liten stock som låg över vägen, Vivre och Midde i bredd! Hahaha:P

Idag blåste det halv storm ute, inget bra tyckte lilla hästen Vivre xD asså shiet rodeo svar ja! Blev t.o.m en liten stegring:O tur att jag har sån fantastik balans! Tahaaa, galoppen blev mer uppåt än neråt men fattningarna från skritt satt bra! Jaaaa, så nu blir det nog att ta bort havren kanske? Ska se om det hjälper, hon börjar bli lite stirrig nämligen. Och rida med bomull i öronen när det blåser. Får se om det blir bra:)

Imorgon ska jag åka med Camilla till kliniken med sin lilla hästis, håller alla tummar och tår jag har för att det ska gå bra!!<3 Sedan blir det stallet en sväng, efter det hem och byta om. Ska vara i skövde halv fem! Till Troppis på tjejmys med Tacos och Ullareds planering!!:D:D Sen sover vi töser över där och så åker vi till Gekås på torsdag morgon^^
Kanske blir lite utgång när vi kommit hem? Skulle varit totally awesome!! Emilia var med på det iaf;) Får fråga de andra töserna imorgon kväll** Happs så nu blir det full rulle ett par dagar igen, men det är kul!:D:D

Hepps Hepps, sova nu!! Ska ju upp vid sju, dvs om 3,5 timmar:O

Bye Bye:)

Johanna Och Midde Förra Sommaren^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0