Ojsan!

Jupp, redan torsdag! OCH första december!!???:O Shiet vad tiden springer ifrån en:S

Igår, var det onsdag, gjorde stallet på morgonen och red en sväng på gärdet i blåsten! Gick bra, hon kändes mjuk i både sidor och mun:) Jobbade resten av dagen och sen blev det en kvällspromenad med brorsan^^
Idag vart det skogen som stod på schemat för Vivre och mig:) Ringde till Susanne och sa vart vi skulle, det blåser ju en del ute nu för tiden. Plus att det var nog en fem, sex dagar sedan jag red ut på henne xD Hon kan ju bli lite knas då! Meeen det gick förvånansvärt bra! Lite pigg och på alerten men det var allt:D Blev nästan bara galopp men det behövde vi! Roooooligt och Giiseen älskar det! Min fina ponny<3 (eller häst hon är la hon egentligen).

All cred till mig som vart ute och sprungit nu efter jobbet! Knappt joggat ens!! 25 min!!!:D:D:D Har inte sprungit på hela året typ? Så undrar vart den kondisen kom ifrån?

Jobbat på ordentligt idag! Och nu känns det *peppar peppar* bra inför morgondagen med! Så nu får folk komma och äta hos oss;) Ska dricka femton koppar kaffe på morgonen!!! Haha, tagga som faaennn;)

Hepps! Dags för sängen alla redan tror jag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0