Saknar er så det gör ont!!!

Saknar mina vänner, mina bästis-vänner, träffar en del av dom ofta som tur är! Men sen finns det vissa som man nästan aldrig ser... Usch saknar verkligen det!!! Elin och jag träffas relativt ofta, och ringer lite och så<3 Tur det, vet inte vad jag skulle göra utan henne allvarligt talat!!<3<3
Emma och jag ses nästan aldrig, hörs inte ofta heller:/ Hon är min äldsta vän, min fasta punkt här i livet! Försvinner hon, försvinner en del av mig med. Går inte att förklara, men vet att hon finns där, även fast vi har svårt att ses! Saknar våra timlånga kaffe-dater<3
Maria, jaaa lilla Maria, vi varken hörs eller ses... Hon är väl den personen jag aldrig träffar just nu, pga av jobb och annat. Väldigt tråkigt, men det är så det är... Hon åker snart till Australien i några månader och sen flyttar hon till sthlm eller kalmar.. Hmm, får försöka hålla kontakten så gott det går!!! Vill inte missta min Maria<3


Detta är mina tre "gamla" guldstjärnor, dom hjälper mig att känna mig bäst<3



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag finns här, skulle inte klara leva mitt liv om du inte fanns nån stans där i allt virrvurr av min vardag. Hoppas du vet det <3 som man säger gammal kärlek rostar aldrig<3 även om vi båda har mycket omkring oss, just denna tiden är det mycket i mitt liv..men det lugnar snart ner sig :) och då hoppas jag på våra låååånga kaffedejter igen <3 puss på dig min bästa vän for ever

2011-12-23 @ 11:37:15
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/
Postat av: Camilla- Låt hundarna slippa stress, tramp och trängsel på mässorna, skriv under!

jag finns också!!

2011-12-23 @ 15:30:45
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0