She Made It!!!:D:D// månads planering

Alltså guuud vad glad man blir!!!:D Camillas lilla Kaka häst kommer börja sättas igång nu!! FINALLY så dom har kämpat!! Yeahy^^:D:D:D:D:D camillahastskotare.blogg.se

Sitter här och skriver Ullareds-lista för fulla muggar! Har även gjort en budget för hela månaden som min lön ska räcka med! Är ju lite udda så får lön imorgon;) Tror satan jag fick med allt! Tog med fest-pengar, räkningar, bensin, hö och spån m.m. ALLES helt enkelt;) Sååå nu har jag några tusen som jag kan handla för^^ Och sen har jag även lite "safe money", dvs räknat med lite marginal med:) Asså denna vintern får fan inget gå fel så att jag inte kan betala allt jag ska! Nu har jag iaf förberett mig ordentligt! Vill till att jag inte handlar föööör mycket på Ullared bara! Vet inte hur många tusen jag satte sprätt på där sammanlagt förra året! Var där typ två eller tre gånger (under 7 mån tid)? Säkert en 6000kr!!! Haha xD

Hajjemen dax att dra till stallet! Hoppas Vivre är lite lugnare idag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0