Snabbis Update!!

Asså shiet vad jag är trött:/ Men måste göra en snabb uppdatering iaf:)

Söndagen bestod bara av att sova! Haha:P Och sen jobbade jag 16.30-02.45 tyyyp!
Måndagen blev det återigen jobb, träffade kära Elinpelin en sväng, promenad med Johanna och sen stallet såklart!
Tisdagen jobbade jag och sen stallet:) Friserade min lilla dam<3
Onsdag då... Ridit och släppt ut hästarna. Druckit kaffe och snackat lite med goaste Emma<3!! Sen jobbat!
Och nu ska jag soooovaaa!!! Har massor att göra imorgon! Det värsta är när man är trött och inte orkar gå upp. Även fast jag sover ordentligt nu, inget uppestittande vid tv:n här inte!!;) Meeen fick dock skippa promenaden idag, är helt slut!! Får gå imorgon kväll, unnade mig att kolla på Karatefylla nu istället;)

Hepps ha det göttans så länge;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0