Tihiii:P:P:P:P:P

Asså shiet vad ordentlig planering gör mycket! Hahaha, har ju planerat min arbetsdag idag, i typ över tolv timmar? Hahaha, men F*N vad bra det gick!!!!!:D:D Kom inte asa mycket gäster, men en del blev det allt:)
Blev en god middag hemma efter jobbet och sen till stallet! Tog in hästarna och ryktade min lilla madammmm! Hehe:P

Neee, asså jag hade tänkt att jag skulle ev kolla på film efter idol? För att lyxa till det lite?:) Meeeen efter att jobbat åtta dagar i sträck är man rätt trött xD Hahah, sååå ska nog kola i min säng och gå upp i tid imorgon istället;) Senaste 9 ska jag gå upp, eller kanske halv tio? Hahaha:P

Rätt fölk gick vidare i idol iaf, är rätt trött på Moa nu, även fast hon är väldigt duktig!!

Detta e jag och Giiseeen tyyyyp nästa år!!! Hahahaha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0