Ullared!!

Asså shieett hittade massa fina prylar på bästa Ullared<3 Haha:P Kunde ju inte köpa allt dock! Blev en hel del grejjer till Vivre och lite till lägenheten och lite till mig:) Hittade ett tvättställ med rosa ben (A), meeen fick lämna tillbaka det för det fick inte plats i bilen!:/
Skriver en liten lista här vad jag köpte:

TILL VIVRE:

  • Regntäcke, mörkblått
  • Longeringsgjord
  • Vintertäcke med hals, lila
  • Ländtäcke i fleece, svart med beige kant
  • Schabrak, mörkblått
  • Nytt 3-delat bett
  • 2 st fodertunna, svarta
  • Benlindor, vita
  • Hönät, rött

TILL MIG:

  • One-piece, svart
  • Tröja, jätte rosa=skit snygg
  • Underkläder
  • Väskspegel
  • Filmer
  • Hårspray
  • Ridhjälm
  • Ridhandskar
  • Elektrisk ögonbryns plockare

Sen köpte jag lite handdukar och små grejjer till lägenheten med:) Orkar inte skriva allt ju!!;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla- Låt hundarna slippa stress, tramp och trängsel på mässorna, skriv under!

Det är jättebra att åka till Ullared!!

2011-12-22 @ 20:57:39
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0