WOhooooo

Imorgon är det min lediga dag denna veckan!!! Sååå skönt!!! Men tusen saker att göra!! Eller jaaa, nästan iaf;) Förra veckan jobbade jag 50 timmar och kommer upp i det denna veckan med, om inte mer?:S Haha:P Cash is KING heter det juuu! Alla pengar försvinner ju på lägenheten sen men det gör inget! Skrev på kontraktet för den igår btw:D:D  Såå 28:e februari eller 1:a mars får jag den:) Fett najjsssss!!!!!!!!!!!!!!

Taggar ullared redan nu med skönaste brudarna 15:e december!!!:) Troppan, Emilia och Taulanta^^ Ssscchhwwiiiiiiieeeeee:D




Kommentarer
Postat av: Camilla-Tävla om ett presentkort värt 300kr på My One!

Sv. Haha, o jag som tom ansträngde mig och tog på mascara och så ser jag ändå ut som en zombie med påssjukan :P

2011-12-02 @ 21:47:06
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0