Beutiful Morning:)

God morgon för mig, god middag för er!;) Här sitter jag med en rullmacka, ett glas juice och solsken, kan det bli mkt bättre så här i "början" på dagen?:) Då ska vi se vad man ska hitta på idag då, hmm, väääldigt svårt att veta, haha ne jag har ju självklart planerat ut min dag (gjorde det innan jag somnade igår) haha:P

  • göra spelningslista tills imorgon (håller på med det nu:P)
  • fixa diskbänken (maaaasssssaaaa disk)
  • städa ordning lite i mitt rum och plocka lite i huset
  • åka till systemet och shoppa lite:P
  • fixa stallet och ta in hästarna
Men något som är lite tråkigt är att jag inte har någon som kan åka med till ridhuset idag *suck*. Annars hade jag velat göra det, för jag har gjort en deal med Emelie. Att dom kan hjälpa mig backa upp transporten när jag använt den, för det klarar jag inte av xD E lite för trångt och brant för mina körkunskaper:P
Men det hjälper ju inte om jag inte har någon som hjälper mig att lasta? Inte för att hon är svårlastad på något vis alls, hon går bara rakt på (as duktig<3). Fast nu när jag tänker efter ska jag prova lasta själv någon dag, eller nästa gång, för det borde gå!:) Jag får självklart ha med mig någon ändå den gången ifall det inte skulle gå.. Men banne mig det borde gå bra:P

Smell you later guys!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0