Det fortsätter bara bra!

Åh vilken härlig dag! Har banne mig hunnit med allt som jag skulle (tror jag iaf), LOVELY!! Och nu känner man lukten av hemmagjord pizza som strax e klar, MUMSIGT:D Imorgon ska vi vaccinera hästarna, så jag har lagt ner Vivres pass i min handväska, annars kommer jag garanterat glömma det!

Myste lite med min lilla Sessa nu ikväll med, borstade henne så fin sååå! Manen börjar se snygg ut btw, nästan helt samma längd överallt^^ Och på fredag kunde nog Monica komma ut en snabbis och kolla hur sadeln ligger, GÖTT!

Imorgon blir det PARTEEEYYY om det skulle vara någon som missat det? Jag har inte festat sedan nyår:O Så dom som kommer imorgon är: Maria, Puffen och Niccopicco!:) Så jag ser fram emot mycket skratt, skvaller och dansande, samt en och annan "fylletabbe":P Vi börjar med förfest hos mig och sen blir det krogen, satsar la på bogrens:D

Hepps nu går brandlarmet för andra gången så tror båda pizzorna e klara, TJING;)

Bild från Metaltown 2010<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0