Fortfarande Sjuk:(

Jahaaapp då var det återigen måndag morgon och jag börjar dagen med att klanta till det *suck*!! Trodde faktiskt att jag skulle kunna jobba idag men nu mår jag inget vidare igen(?).. Ringde till Max men dom blev ju inte så jätte glada för jag ska jobba natt och börjar om 4timmar så liiiite svårt för dom att hitta en ersättare nu:S Det känns inte så där jätte bra kan man ju säga att jag sabbade detta för dom:S

Så nu återstår frågan: "vad gör Jessica nu?". Jo det finns TVÅ alternativ. Nummer 1: ringer upp och säger att jag kommer in ändå, men att jag kommer jobba väääldigt långsamt och kommer behöva ta korta små raster med jämna mellanrum för att fungera (om det ens hjälper). Nummer 2: ringer upp och ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag klantat till det för dom och stannar hemma och blir frisk.

Vilket låter bäst??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0