Gbg Horse Show Here I Come:D

Japps! Då vart man klar med utfodring hemma i stallet och jobb idag, nu blir det äta och duscha lite för sen ska jag möta upp "fölket" i Skövde för att dra vidare till Göteborg och Horse Show^^ Jag har fortfarande ingen kamer så blir inga kort, missade värsta rean på Elgiganten btw, dom hade en digitalkamera för bara 500 spänn (14 megapixlar!!) Men det var bara under en begränsad period:/ Men Maria har förhoppningsvis med sin:)

Usch drar mig lite för hemfärden sen, ska åka tåg hem från Gbg till Skövde och det går från stationen 00.32 och sen ska jag åka bil därifrån till Tibro... Kommer bli läskigt:S Och så har jag förlagt min mp3 någonstans i mitt rum så får se vad jag får göra på tåget? Ska försöka terrorisera Holm så hon får allt vara vaken i natt!! ;)

Hepps nu är det bäst att jag sätter lite fart här, måste ta ut lite pengar innan jag åker med;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0