Grönt Kort

Jag håller tummarna så hårt jag bara kan och hoppas det hjälper för att sadeln ska passa!! För jag vill börja träna nu så att vi kan komma ut på tävlingar! Ska kika lite nu vad det finns för ngt iaf. Och imorgon ska jag skicka ett sms till Linnea så jag kan gå med på en "grönt kort kurs", jag har ju inget sånt nämligen och det måste man ju ha! Annars går det icke bra med tävlandet:P Maria kommer med en liten bok till mig imorgon om vad det är man ska kunna när man tar grönt kort. Men det ska bara va basic så ska inte va ngt problem;)

Hepps nu ska jag kolla på ridsportsförbundet vad dom har för utbud att bjuda på till tävlings säsongen:D


Kommentarer
Postat av: MLI

grönt kort kurs e lätt som bara den :P

2011-02-09 @ 21:35:05
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: belle

grönt kort kursen innebär at dom ska testa om du kan kolla upp frågor i facit, i pricip. du får va i lag med någon annan om du vill, du får en sådär 20 frågor på ett papper, och tre tävlingsreglementen att kolla upp alla svaren i.

2011-03-01 @ 12:47:15
Postat av: Jessica:)

sv kommentar belle:

jaha oki najjs! visste inte att man fick "hjälp" på provet men nu vet jag:) tack så mycket:):)

2011-03-01 @ 16:03:04
URL: http://jessetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0