Ingen bra start

Vet inte hur men på något sätt så går alltid en eller flera saker fel när jag väl kan gå ut nu för tiden *suck*! Först säger Maria häromdagen att hon måste jobba lite idag så hon kommer inte komma förrän åtta ikväll. Syrran väckte mig imorses och var TVUNGET ha skjuts till skolan för att det var dåligt väder, inte fan fick jag skjuts var och varannan dag som hon får när jag gick på gymnasiet:O Och nu förut skickade Emma ett sms att hon måste jobba idag, än så länge till 16 och sen har hon handbollsträning efter det så då kommer hon typ åtta till mig. MEN det kan vara så att hon kanske måste jobba dygn och då kan hon inte komma alls! Jag börjar få smått panik, måste skicka ett sms till Nicco och se när hon kommer. Jag vill ju inte sitta själv och förfesta lixom???

Hujeda mig, vet att jag kanske tar det lite för allvarligt men dels har jag inte vart ute sen nyår så ser fram emot detta vädigt mycket. Dels kunde jag inte somna igår såklart (la mig klockan tolv, somnade gud vet när, vaknade 8) och dels så har jag inte ätit frukost än! Hoppas allting löser sig till slutet av dagen annars blir det jobbigt:/

Hepps nu får jag la äta lite, om jag hittar något som faller mig i smaken!

Bella äter på min borste:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0