Longerat Vivre Idag Igen:):):)

Både igår och idag har det varit stalldag till fullo!! Holm har givetvis hängt med idag igen:P Jobbat hos Monica och sen tog vi två timmars lunchpaus och sen upp till ridhuset med Vivre! Hon var super duktig<3 Provade att spänna in henne lite mer idag, och hon gick nästan precis som jag bad henne:):) Gjorde lite öka och minska volten, tempoväxlingar, gångartsbyten, lite början till att flytta bakdelen på minskad volt i trav! Känner att jag fick med ganska mycket olika iaf, ska börja göra mer sidvärtsövningar och sånt från marken så hon får lite mer muskler och får in tekniken på det;P

Hepps nu ska jag sova! Imorgon kommer farbror hovslagaren och då ska Vivre få dojjor på alla fyra! Ska även öva lite horsemanship med henne:) Senare bär det av till Jönköping med Holm, vi ska skjutsa min bror till hans lägenhet, åka till Hööks och sen kanske det blir en sväng till A6 med^^

Sleep Tight Everyone<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0