Lovely Evening<3

Jupps, min dag blev nästan exakt som jag planerat! Liiiiite sen blev jag allt, men ingen större skada skedd! Glömde självklart min rabattcheck hemma så fock pröjjsa för morötterna på granngården ändå, skit oxå, men men den som spar hon har! xD

Var i stallet en "liten" sväng med, närmare bestämt från 19.20 till 22.20, hahaha!! Fixade ordning lite, tog in hästarna, borstade Vivre<3 Det tyckte hon var mysigt, stod och njööööt! Sedan provade jag lite grejjer som jag köpe på Hööks häromdagen, dvs dressyrgjorden som passade perfekt till Susannes longergjord;) Och inspänningstyglarna fast dom var för långa *suck* inte jätte långa men Vivre behöver allt en storlek mindre, det såg man. Men som tur var hittade jag Susannes gummiband, så kanske kan sno det ett par gånger så länge;) Slängde även på henne ett brunt Jacson-schabrak som jag köpte i Ullared, det var skiiiit snyggt på henne^^:) Och sen spännde jag för en grå/svart vanlig gjord med att ha runt fleecetäcket på natten:) Har ju lånat Susannes hittills, haha, stackars henne, jag bara tar allt xD

Hepps nu ska jag kika lite på facebook och lite bloggar och sen sova! Hörs förmodligen imorgon;)

Hjalle och Middes rumpa får stå för kvällens (läs nattens) bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0