Midde Fick Kolik Idag<3

Hemma och är sjuk idag igen, men börjar må smått bättre nu när jag har fått ligga i soffan och inte röra en fena på hela dagen, känns smått jobbigt (hatar att inte gör något mår typ psykiskt dåligt av det, det vet ju ni som känner mig, ni andra som inte vet, vet det NU) men vad gör man inte för att bli frisk?
Fast imorses (eller ja klockan var väl 10) ringde Susanne till mig och sa att Midde hade fått kolik!!:S Usch! Så då packade jag på mig massa kläder och åkte till stallet, tänker inte överge min tant (Midde alltså;) för att ja e sjuk!<3 Veterinären var ute väldigt fort och allt gick bra sen, fast Midde ville inte alls "sondas" (=slang i näsan så man får ner vätska), så det var inget bra men hon klarade sig fint ändå. Fick stå med en påse dropp tills den var slut i boxen och sen fick Susanne gå ut och gå lite ibland med henne.

Imorgon blir det att vara hemma och vila upp mig lite till så att jag kan ta mina tre stängningar jag har i veckan nu! Ska åka på elva-kaffe till Emma imorgon med<3 Och ta in hästarna på kvällen för Susanne är inte hemma!

God natt nu måste jag sova så jag blir frisk någon gång så jag kan åka till ridhuset med Vivre^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0