Myspys i stallet:)

Hade myspys med Vivre idag:) Först fick hon gå ut utan alla täcken en dryg timme, solen skiner ju och hon tyckte nog att det va skönt att få röra sig och rulla runt utan täcke^^ Sedan har jag tagit fram min otroooligt älskade massagehandske, jätte bra när hästarna fäller kan jag meddela!! Hästen får lite massage samtidigt som pälsen flyger över hela stallet;) Tahaaa:P Vivre tyckte det var jätte skönt, stackarn fäller ju som en jag vet inte vad xD

Nu har jag suttit och kollat sadlar, blev helt kär i en dressyrsadel från Thorowgood, endast 4 495kr:) Sen om den passar är en annan sak men sketa snygg;) Finns på Hööks:D

Hepps dags att hoppa in i duschen för ska jobba 16-22.30:) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0