Nattuppdatering, tahaaa;P

OMG vad jag har tråkigt xD Och sova kan jag inte heller göra *suck* tänka sig vilka i-lands problem jag har! Men vad då, jag trivs inte riktigt med att vara sjuk, man får ju inte göra något! Visst det kan vara skönt att ha någon dag som man inte behöver göra något alls på men inte så här många??:( Jaja, på måndag borde jag kunna jobba iaf! Btw så tror pappa att det kanske är som så att det inte är maginfluensa jag har trots allt utan matförgiftning!! Både jag och Elin har ätit lika dan mat på samma ställe samtidigt och båda är sjuka. Men hennes sambo har inte blivit sjuk och ingen i min familj heller! Och det är exakt samma symptom på maginfluensa som matförgiftning! Sååå ja, nu vet ni det. Men jag vet ju inte säkert vilket det är jag (vi) har. Det spelar inte så där jätte stor roll för min del heller för skit har jag mått i vilket fall såå, ja, det var väl det jag ville dela med mig av;)

Nu ska jag kolla klart på EDTV:)

En trött Middelina efter ett pass i förra ridhuset får stå för kvällens (nattens) bild:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0