Nu börjar det trappas upp!

Pastan kokad som jag ska ha senare, diskmaskinen körd och tvätten vikt samt instoppad där den ska vara! Nu ska jag strax ta ut pengar tills ikväll och åka till stallet! Mocka, ta in hästarna (för veterinären kommer två), släppa ut hästarna igen och ge lunch!
Sedan ska jag duscha och börja göra mig ordning, kanske öppna en cider? Najjs!;)
Kan vara så att Jessica kommer sen med, *håller tummarna*, för Nicco kommer typ inte förrän nio(:S) så vill ha någon att dricka lite med! Har inte umgåtts med Jessica på as länge så hoppas verkligen att hon kommer!!:D:D Jag måste ju börja tidigt för kan inte dricka så sent eftersom att jag kanske ska köra på fm/middagsdags imorgon:P

Hörs nog igen senare känns det som, annars hörs vi imorgon;)

Middelina får stå för dagens bild:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0