Prepare For Dressyrtävling:D

Har pratat med Maria i telefon nu en längre stund, alltid lika trevligt<3

Jag har kommit fram till att jag måste ju ta grönt kort om jag ska kunna tävla med min lilla pålle nu med, samt fixa en licens kan vara bra att ha;) Så det blir nästa att fixa på tapeten! Jag kanske ska göra en sån där underbart bra lista om vad jag måste fixa innan min tävlings karriär drar igång?:) Finns lite saker att både göra och införskaffa tills dess! Så här kommer den utan inbördesordning!:)

  • ridstövlar (har bara skor+shortchaps för tillfället)
  • dressyrsadel (OM inte den jag har fått hem nu passar)
  • ryttarlicens
  • grönt kort
  • kavaj
  • vita ridbyxor
  • ett svart träns till Vivre (hennes är ju brunt och jag vill ha ett svart som sadeln PLUS att man måste ju ha ett speciellt träns till tävling lixoooom)
  • vitt dressyr schabrak
  • sånna där nummer-lapps-grejjer!!
  • utbilda min goda vän Johanna till världens bästa hästskötare<3 (tro mig, hon är redan jääääättteee duktigt men ska man vara med som tävlingsskötare måste man veta lite till;)
Tror att det var det jag inte har, ganska mycket att införskaffa va? Meeeen det kommer bli LEGEN - wait for it - DARY!!! Hahaha jag är verkligen heeeelt inne i HIMYM tihiiii:):)

Tänkte att jag skickar in en bild på min lilla mästerskötare:P Tahaa

Kommentarer
Postat av: MLI

sv; ja de ärom ;)

2011-02-07 @ 17:27:09
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0