Så glad så:)

Åhh idag har varit en underbart bra dag! Tog sovmorgon och sen tittade jag lite tv (house & modern family), tog lilla bilen och hämtade Elin och så åkte vi till Hjo för att luncha, blev en sväng in på Njuta oxå;)
Sedan blev det stallet^^ Borstade min lilla Sessa samt fixade till hennes man nu som har vuxit ut riktigt bra, men den är inte helt jämnlång än, gjorde flätor i hela manen och en inbakad fläta i svansen, hon blev sååå söt<3 Fast Vivre tyckte det var lite tråkigt, men bara lite:) Så nu får hon gå med flätor lite, finns ingen speciell anledning till det hela, tyckte det mest var roligt^^

Ikväll har jag vart på gymmet för första gången på nästan tre månader tror ja! Började starkt med spinning en timme och sedan 45 min easyline, asa jobbigt men guud vad bra man mår efteråt!! Efter det blev det lite räksallad hemma hos ElinPelin och TV! Får se om jag kommer kunna röra mig dom näst kommande dagarna:S

Nu ska jag kolla runt lite på internet och sedan sova! Imorgon blir det ridhuset med Vivre<3 Puffen (Emma) är snäll att åka med och hjälpa mig<3 Ska se om vi kan ta lite bilder med:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0