Så jävla KUL!!!

Igår blev en helt galen dag!!! Men det är så det brukar bli när jag och Holm slår våra kloka (?) huvuden ihop;) Lämnade som sagt tillbaka mina inspänningstyglar på Hööks i Jönköping då och köpte ett par andra:) Sedan åkte vi och åt mat, tror varken hon eller jag har ätit så mycket på en och samma gång någonsin i våra liv!!!!:O
Efter det åkte vi till A6, köpte en snygg svart klänning (går oxå att använda till jeans listade jag ut), samt en mascara och två par dojjs!! Det ena var ett par höga stövlar med platåklack och dom andra var låga snygg skor med normal stor klack och små guldspännen^^ AWESOMEEEEE<3

Idag har jag jobbat på Max 08.30-16.30 (kommer göra det imorrn med) och sedan varit upp på ridskolan och kikat när Linnea hållit lektioner. Jag ska nämligen ha två av hennes torsdags grupper nästa vecka^^ Sweeeet:D

Nu ska jag sova så det snart blir fredag för då kommer Christian hem<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0