Sjuk men Vivre var kanon igår<3

Denna veckan har varit otrligt jobbig:/ Och idag är jag sjuk, yr och ont i huvudet, snuvig och på gränsen till feber, USCH!!! Men det blev en del shopping i Gbg i fredags iaf! Hade riktigt kul:)

Igår var jag i ridhuset med Vivre! Hon var super duper duktig!!!<3<3 Hon fick arbeta sig svettig för första gången;) Jag satte inspänningstyglarna lite högre upp för har tyckt att hon blivit lite för framtung de andra gångerna jag longerat. Så det fungerade riktigt bra, hon kämpade på jätte bra och gick snyggt i galoppen med, fick med HELA ryggen verkligen! Så jag är hur nöjd som helst!!! Hon har ju inte så mycket muskler för tillfället men hon samlade allt ihop sig i samtliga gångarter!!:D:D:D Ska se om jag får låna Carro och Jonnas transport ett par gånger till denna veckan så hade det varit guld värt:)

Längtar till nästa helg för då kommer Christian hem!<3

Nu ska jag kolla på reprisen av Melodifestivalen som var igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0