Tråkigt Med Räkningar!!

Usch fy och blä, har betalat massa med räkningar nu, inget kul:/ Imorgon ska jag jobba lite hos Monica, börjar typ sju på morgonen och sen är jag nog klar 11 - 12 någon gång där;)
Jag har inte riktigt lagt upp min dag än, ska åka och borsta Vivre lite, se om jag kanske kan longera lite i hagen eller på gärdet?:)
På em/kvällen ska jag iaf åka till kateryd och hålla ett par lektioner! Samt kvällsfodra hästarna då, ska bli spännande och jätte kul tycker jag^^ Efter det blir det att åka tillbaka till mitt stall, ska ta in pållarna (kommer nog inte bli förrän 20-tiden men) och ge dom lite maaaat:)

Nej men om man skulle lägga sig kanske? Uppa och Hoppa med tuppen imorgon 06.00!

Lägger upp bilden på Haldor för jag tyckte så synd om honom idag, Vivre (tror hon ville leka egentligen men hon är lite hårdhänt den damen) bet Haldor massa på ryggen... Haldor små travade iväg men Vivre följde prompt efter och fortsatte att bita honom.. hmmm ... det e grymt att va minstingen i hagen;)<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Direkt från hjärtat vettu <3

2011-02-24 @ 10:06:15
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0