Tuesday:)

Idag har varit en bra och mysig dag:) Sov till tolv, sedan åkte jag till stallet och myste med min lilla ponny<3 Provade sadeln och jag tyckte iaf att den låg bra, meeen jag är ju as dålig på att se sånt så ska ringa Monica imorgon igen (fick inte tag på henne idag tyvärr).
Imorgon ska jag fixa med min lilla pålle igen, får se vad jag hittar på;) Ska även ha insläppet med, trevligt trevligt^^ På kvällen tror jag att vi ska äta hemmagjord pizza för jag hittade pappas egengjorda pizzasallad i kylen när jag skulle ta ett glas juice, tahaaaa!!:D:D

Nee nu måste jag nog kanske sova för klockan e 04.00??:O oooopsii;)

Detta får bli nattens/morgonens bild för på torsdag e det PARTEEYYYYYYYY:D:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0