Melodifestivalen 2011 Deltävling 2!

Brolle; 7 Days 7 Nights:
Brolle svänger som attan (tur att han inte hade några dansare), bra låt och han sjunger som en GUD!

Loreen; My Heart Is Refusing Me:
Är det ett garnystan utan hals som sjunger? Hehe, bra sjöng hon iaf och en bra discodänga!

Babsan; Ge Mig En Spanjor:
Babsan i all ära men här hade han/hon inget att göra!

Elisabeth Andreassen; Vaken I En Dröm:
Klassisk fin sång och klänning men väldigt tråkigt framträdande...

Sanna Nielsen; I'm In Love:
Konstig jacka men va f*n det e ju MELODIFESTIVAL!!! Kul att se henne i en mer upptempo låt, en väldigt bra med dessutom! Hejja Sanna:)

The Moniker; Oh My God:
Usch vilka hemska kläder!!! Han sjunger bra och har en speciell ton men låten är sådär.

Anniela; Elektrisk:
Salladsbeklädda axlar? Det var nog kvällens flopp klädmässigt! Synd att låten inte var på engelska och att hon inte sjunger så bra live:S Detta hade annars kunde vara riktigt riktigt bra!

Christian Walz; Like Suicide:
Vet inte om det bara är jag men pärlhalsband på killar är INTE OKEY! Han trallar på med sin goa röst men låten tycker jag blir något platt? Tråkigt för annars har dom gjort scenen väldigt fin och jag gillar den hät killen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0