Asa Kulig Dag!!!

Åh idag har jag haft en jätte bra och rolig dag ihop med Holm!!:D:D Först åkte vi ut och jobbade hos Monica, släppte ut hästarna, mockade och blev nästan jagade av kor xD Sedan åkte vi till mitt stall, Holm red Midde och jag fixade stallet:) Efter det blev det en tur till Skövde, åt på donken, shoppade loss på Granngården ( sorry Emelie men ni har inte det fodret jag behöver:/ ) samt var inne på Plantagen en tripp! Sedan var det dags för att åka ut till Monica och jobba lite till, tog in pållarna och gav dom mat:) Och sen tillbaka till mitt stall, lastade ut mina saker, tog in hästarna och fodrade.

Nu har jag precis ätit Alla Hjärtans Dag Kvällsmat med familjen (-Josse) och nu ska vi kolla på Wallander som var förra veckan:P
Imorgon blir det till att jobba med hästarna igen, fixa mitt stall och sen åka till ridhuset med Vivre en sväng^^ Holm ska med på allt såklart;)

Smell You Later^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0