Melodifestivalen 2011 Deltävling 3!

Jag var på lite partajj i lördags så kunde inte kolla på Melodifestivalen förrän idag, så därför kommer min utvärdering nu:)

Måste börja med att säga att Lena Ph ägde sönder hela skiten!!! Hon är så J**LA GRYYYM<3

Linda Sundblad; Lucky You:
Åh vad jag blev besviken:/ Jag är ett gammalt Lambretta fan och hade förväntat mig något med lite mer ös i, detta var alldeles för puttenuttigt... Tycker hon har varit med alldeles för länge för att inte förstå att detta aldrig kommer fungera?

Simon Forsberg; Tid Att Andas:
Han sjunger lite fint men sen är det inte så mycket mer. Sen är det så här att är man inte "känd" sedan innan slår man ALDRIG i Melodifestivalen med en balad? Hepps detta var inget för mig, tråkigt:/

Sara Lumholdt; Enemy:
Häftigt scenframträdande och mycket snygga kläder! Vid några tillfällen tycker jag att det kanske låter lite lite falskt? Men fan det skiter jag i för annars var det sketa bra (som man säger på ren svenska!!)

The Playtones; The King:
Jag vet inte om jag har så där jätte mycket att tillägga till detta numret? Jag smått avskyr sånt här, dom gör bara narr av sig själva och sjunger i kör... Men men, svenska folket brukar ju tyvärr tycka om sånt?:S

Shirley's Angels; I Thought It Was Forever:
Det känns aningen uppgjort och ansträngt? Men ändå får dom ett MEGA plus för att dom både dansar snyggt sjunger jätte bra!! Shirley har en pipa utan dess like!! Mycket bra framträdande!!:)

Sebastian; No One Else Could:
Tycker detta påminner om en annan låt (eller flera ihop?) men kan inte komma på vilken! Han sjunger lika bra som man minns och numret är snyggt!:)

Sara Varga; Spring För Livet:
Hon sjunger bra med en speciell ton, jag tycker om den här sortens musik, tycker det kan vara lite småtrevligt sådär:) Snyggt stajlad är hon med! MEN hon är så förbannat tråkig och outtrycksfull:O Hon förstör hela låten:/

Eric Saade; Popular:
Grand Finale kan man verkligen kalla detta! Sjuukt snyggt framträdande, jag älskar när artisten både sjunger och dansar!:) Visst liknade det förra årets bidrag, med ett litet dansnummer i mitten när han inte sjunger och sen något konstigt i mitten av scenen (förra året duschade han och nu krossade han speglar) när tonartshöjningen kommer. MEN DET GÖR INGET FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA BRA Och SNYGGT!!! Fredrik Kempe är en grym låtskrivare!<3

Vidare till Andra Chansen gick: Shirley's Angels och Sara Varga!

Vidare till Final gick: Eric Saade och The Playtones!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0