Melodifestivalen 2011 Deltävling 4!

Eftersom jag jobbade igår så kommer min utvärdering nu:) EXITIIING:D:D:D


Melody Club; The Hunter:
Snygga kläder och lika bra som vanligt;)

Julia Alvgård; Better Or Worse:
Mycket bra låt! Men framträdandet var aningens tråkigt?

Lasse Stefanz; En Blick Och Någonting Händer:
Usch Fy Och Bläää är det enda jag kan säga!

Linda Pritchard; Alive:
OMG I LOOOVE<3 Jag har älskat denna kvinna enda sedan jag såg henne i Idol för ett par år sedan! Hon sjunger som en GUDINNA!! Kläderna, framträdandet och utstrålningen sitter som en SMÄCK!!

Anders Fernette; Run:
Attans Kersting detta lät väl inte helt som det skulle kanske? Hade verkligen hoppats på honom, låten var bra och han såg bra ut men sången kan man ju diskutera??:S

Linda Bengtzing; E Det Fel På Mig:
Samma gamla goa Linda, tycker hon sjöng riktigt bra!! Ett plus för kläderna med;)

Nicke Borg; Leaving Home:
Jag gillar den här låten, den var riktigt bra!:) Men hans byxor får en totaldisssss!!!

Love Generation; Dance Alone:
Tror inte att man hade förväntat sig annat än när RedOne har ett finger i spelet!! Grymt bra, sexigt, proffsigt och riktigt bra sång! Snygga kläder med och häftig scen!!!:D

Vidare till Andra Chansen gick: Linda Pritchard och Love Generation

Vidare till Final gick: Linda Bengtzing och Nicke Borg


Kommentarer
Postat av: emma

Jag tyckte Anders var bra, låten var det iallafall, kan tänka mig att den låter bra på skiva ;) Plus att han är good looking guy ;)

2011-02-28 @ 09:33:42
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0