Vivres Escape;P

Tja! Detta är en jobbig vecka för jag jobbar massa varje dag heeela veckan lång, plus måndag! Och all min lediga tid går åt att vara med Vivre<3 Förutom fredag em/kväll för då blir det att åka lite till Gbg Horseshow, gå på mässan och se eftermiddags showerna^^
Så nu vet ni varför jag är så frånvarande:) Fast nu har jag äntligen fått tag i en sladd till min mobil så att jag kan lägga upp lite nya bilder, men orkar inte göra det nu för det är så sent:/

p.s.. Vivre rymde häromdagen, var helt knäpp i huvudet! Bet tag i Susannes axel och rev sönder hennes jacka och när hon slet sig lite senare så fläkte Susanne en nagel så det började blöda:O Men idag var hon normal igen;) d.s..

Hepps nu ska jag kolla lite film och sen sova:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha Vivre kände för att vara lite rebellisk ;)

2011-02-23 @ 10:14:44
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0