Come On Let's Go

Jupps igår red syrran Vivre i ridhuset:) Det gick jätte bra, är lite stolt faktiskt:P Hon fick rida lite serpentiner och rakriktningar, upptäckte efter halva tiden att Vivre var halt, typiskt. Men red lite till, bra att röra på pållarna om dom inte är super halta! Idag ska jag gå en promenad i skogen med henne, bara så hon får röra på sig! Och imorgon kan jag nog rida som vanligt^^ Och sen nu ska vi börja med ett träningsschema har jag tänkt!!:D:D

Idag ska jag in och kolla lite på ny telefon! Spännande, har inte helt planerat att köpa en just idag, men ska kika runt lite! Ica blir det en sväng till oxå men först till Emma! Har bjudit in mig själv på lite kaffe:P

Vad gör ni idag då?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0