KvällsUppdatering:)

Hehe jaa som sagt skulle kolla runt lite på telefoner dag *hmpf*... Slutade med att jag kom hem med en Iphone4! Haha, vad värre är att jag inte fattar något? Man ska tydligen ladda ner ngt som heter Itunes, jaa det har jag gjort men sen då? xD Stod att man ska flytta saker lite hit och dit eller ngt, äh jag fattar nada! Så brorsan kunde kanske hjälpa mig lite imorgon! Känner mig skit dålig och gammal men sånna där jätte tekniska saker är konstiga xD Jaja det blir nog bra..

Nej jag borde sova, ska upp kvart i sju och jobba sen... Men jag är själv hemma och har lite svårt att sova då:/ Brorsan kommer la hem sen men vet inte när? Ne jag får nog ta kudden och täcket och lägga mig i soffan framför Tv:n! Det brukar fungera hyffsat, vill gärna sova lite:)

Imorgon efter jobbet ska jag och Elin till systemet, sen ska jag rida Vivre och så avslutar jag dagen med att dela en pizza med EmmaPemma^^ Brorsan slutar inte förrän halv elva på kvällen så vi får väl ta itu med min lilla teflån då helt enkelt! OMMMM jag inte hittar någon på jobbet imorgon som förstår sig på det!:P Nej men usch vilket sketet inlägg det råkade bli xD Bara massa schabbel och inget vettigt? xD Jaja, det blir lätt så när jag är hemma själv och känner mig ensam! Tänk om ändå jag hade haft en riddare! Hahaha:P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0