Lite djupare tankar

Yeahy ja har inte haft feber på flera timmar nu!!:D:D Har gått en runda i kvarteret, kändes som att man behöver lite frisk luft för att bli frisk! Pratade med kära Maria i telefon med<3

Nu ska jag kolla lite mentalist, är sjukt sugen på pizza men det är stängt överallt som tur e!


Om man ska bli lite sentimental så måste jag säga att man blir sjukt sugen på att gifta sig och skaffa barn alltså. Det är så himla många nu som man känner på ett eller annat sätt som gör det! Börjar snart tro att jag kommer bli sist xD Haha, nej men det är inte många singel-kompisar man har kvar? Just nu trivs jag som singel alltså, helt klart! Men vet att jag kommer tröttna efter sommaren... När det blir kallt igen, då vill man ju ha någon som hjälper en att värma sängen på nätterna lixom?:)

Ne nu ska jag väl se om jag kan hitta någon liten lägenhet, eller ett pytte hus så att jag kan starta upp något iaf! Jag får göra det jag kan så får man se vart det leder!:)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har ju alltid mig, den ständiga singeln ;)

2011-07-10 @ 23:13:17
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha lilla vän, det är ju jag som är den "eviga singeln" i sällskapet :)

2011-07-11 @ 10:12:53
URL: http://tr3b3ntkossa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0