Nu är det bevisat!!

Jaha ja, då var man inte frisk än? Asså jag fattar inte!!:O För en gångs skull när jag inte har varit i stallet fast jag är sjuk och jag har bara legat hemma! Varit super duktig! Men jag är fortfarande lika sjuk som om jag blir när jag håller på och åker runt fast jag är sjuk? Fattar ni ? xD DET SPELAR ALLTSÅ INGEN SOM HELST ROLL!! MAN BLIR FRISK LIKA LÅNGSAMT OM MAN LIGGER HEMMA SOM OM MAN ÅKER RUNT OCH FEJJAR!!!! Då var det kollat!

Jag ska åka till stallet sen iaf, syrran ska rida Vivre för första gången xD Ni kanske tycker att det är lite korkat då hon har stått så länge? Men nu är det som så att jag inte har något val... Tänkte longera henne innan lite så hon får springa av sig det värsta först:) Sen har jag ett ganska stort problem, eller jag tror att jag har det... Vem ska ta hand om min lille pålle när jag åker till Grekland om ca en månad??:/

Hepps nu ska jag väl äta lite frukost då:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0