Torsdag + Fredag

Asså shieeettt blev liseberg igår med roliga töser!!<3 Åkte massa läskig karuseller jueee! Sen blev det sponantpartajj på kvällen för min del. Tösera skulle festa och sen ändrade jag mig i sista stunden och hängde på! Förferre hos Chiefen, drink på glädje och sen Husaren:) Trevligt trevligt, dock blev det lite jobbigt i slutet av kvällen men det är en annan historia!

Idag har jag varit sjuk:/ Måste poängtera att jag ej är bakis utan sjuk på riktigt. Hela förkylnings grejjen plus feber har det bjudits på. Inte kul? Så fick sluta tidigare från jobbet som tur var!

Nee nu ska jag försöka sova trots brorsan har lan här hemma. Fem killar sitter och spelar i köket med hörlurar på och pratar=skriker till varandra!!

Sov så gott!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0