Längesen, men inget bra...

Vet att jag inte har skrivit på typ tusen år men har haft häcken full som man säger på ren svenska! Kände bara för att skriva av mig lite, fick en stor negativ våg över mig precis och allt känns bara skit! Inte allt kanske men alldeles för mycket iaf... Vet inte hur jag ska lösa vissa saker, och vet inte hur det blir med en massa annat..
Känner mig jävligt ensam, vet inte om jag har satt mig i denna sitsen själv? Eller om det är för få som egentligen bryr sig?
Orkar inte hålla på och jaga runt, vill bara ha någon nära, någon som jag kan lita på... Verkar som att det utbudet är helt tömt för tillfället...
Usch jag vet inte hur jag ska förklara alls, men ni behöver inte förstå, det begär jag inte. Vill bara få ur mig skiten på något vis!!

*suck* fan att det ska va så svårt med allt, vet inte vad jag ska göra? Inget tycks fungera... Men jag får väl klara mig själv då, ser ut som det enda rätta just nu... Och det enda alternativet jag har?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0