Vivre Står:/

Usch alltså och jag som var så taggad?? Var ju lite snäll och gav Vivre hela två dagar semester nu veckan. För nu ska vi fixa hårdträning sen tänkte jag... Men nu är ju jag sjuk så kan inte rida?? Och med idag har hon stått fyra dagar? Hon kommer vara helt knäpp sen juueee:/ Den enda som kan rida Vivre förutom jag är Johanna men hon har typ inte tid i helgen:S Hoppas hon kan rida imorgon!! Annars kommer Vivre vara uppe i det blå sen, hehe, men hon får knappt någon kraft nu istället så hoppas det går bra:)

Hepps jag ska kolla upp en plan nu när jag är sjuk på mitt och Vivres träningsschema! Har fått lite tips från fälttävlans lägret som jag tänkte använda:P


Kommentarer
Postat av: Carolin

Hej

Undrar om du är intresserad av att rida för Helen Djupfeldt?



Hon kanske ska ha träningar i både hoppning & dressyr i Kateryd, om de finns intresse?

Blir ev hoppning ena veckan & dressyr veckan där på.

Alltså varannan vecka :)



2011-07-09 @ 23:51:19
URL: http://kuskochryttare.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0