Dagens Ridpass:)

Hajjemen, då vart man hemkommen från jobbet igen då och har hunnit läsa lite bloggar, kolla fejjan och annat viktigt;) Red på gärdet idag, blev lite bilder:D Det är en kompis som tagit dom så hon ska skicka dom till mig^^ Vivre var lite trött idag, hon har ju gått massa dagar i rad med dressyr nu så hon har mycket ett tänka på! Plus att hon sover ute nu med;) Men är ändå riktigt nöjd, kände att jag börjar komma ner mer ordentligt i sadeln i galoppen nu. Min sits och handställning börjar komma tillbaka med!:) Tog några miniskutt med Vivrusen idag med, det var kul:D

Imorgon ska vi nog bara valsa runt lite på gärdet, hoppa lite skutt och galoppera på lite mer. Vill ju inte att det ska bli för mycket av samma sak varje gång jag är på gärdet lixom;P Har ni några roliga övningar man kan göra? Skriv en kommentar bara, vore mycket tacksamt och trevligt!:)

Hepps, dags för lite Big Brother tror jag, var ett par dagar sedan man kollade nu;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh jag vill också kunna rida på gärde!! Så kul men lilla Tosca får frispel och hemvändarfasoner varje gång :/

2011-05-11 @ 08:23:50
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0