Dressyr Tävling På G!

Slänger in ett litet tidsinställt inlägg då kanske:P

Yess idag blir det nog två vändor till stallet. Först ett på fm och mocka ur Vivres box! Ev putsa något(?) och sortera lite sopor;) Sedan blir det luncha med EmmaPemma:D:D Och sen ska jag hämta Johanna så hon får följa med till stallet:P Jag ska rida en sväng på gärdet, hon kanske kan se till att det går bättre idag än vad det gjorde igår! Fast om jag ska vara ärlig så red JAG riktigt bra igår, sträckte upp mig, satt rätt djupt i sadeln och händerna var där dom skulle!

Sedan ska vi se vad Vivre tycker om våran (min+hennes=våran) transport! Har inte åkt med henne någon gång sedan hon sparkade och grejjade i Cs och Js transport. Lasta på, mumsa lite hö och sedan åka till sparhuset och tillbaka bara för att! Lika bra att ta en kort tur först!

Tänkte se om jag kan få till en ridträning på lördag, (måste fixa hennes högergalopp och få lite mer tips alltså), skulle behöva det för jag har börjat kolla på lite klubb tävlingar nu;) Dressyr är det såklart som står på schemat!:D Fanns en hel del klubbtävlingar ändå verkade det som! Är redan nervös och har inte ens anmält mig än xD Det är nämligen en i Binneberg den 6 juni (en i Skövde med tror jag?)! Alla fick komma men det var max 40 starter så måste bestämma mig typ direkt. Samt kolla så att någon kan åka med och hjälpa mig! Kan ju inte ta med vem som helst för både jag och Vivre kommer vara nervvrak! HAha.. Det värsta är att om jag är lugn och Vivre nervös så går det rätt bra. Men är jag oxå nervös blir Vivre JÄTTE NERVÖS och osäker på allt! Ingen bra kombination egentligen xD Sååå måste alltså ha med någon som är bra på att hantera sånna hästar. MARIA!! Hahaha, hon vet inte om det än, men blir ingen skola för henne den dagen om jag åker dit;)

Tror ni att vi kommer klara av det?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Klart du ska till Binneberg för det ska jag!! Då måste vi ju ses!

2011-05-17 @ 19:04:23
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0