Första Ritten Ute Själv:)

Hoppsan Kerstin nu är klockan halv fem igen:S Jag har verkligen ingen lust för att sova efter jag jobbat stänging.. Även fast jag vet att jag måste upp i tid dagen efter xD Jag ska nämligen åka till Maria imorgon^^ Ska fortsätta träna deras tvååring Makadam från marken:) Sedan blir det kanske en uteritt med:D:D

På tal om uteritt så red jag ut själv på min lilla busa idag för första gången någonsin!! Tahaaa, vet att det kanske inte var så smart egentligen då det blåste halv storm men men! Det gick i vilket fall huuur bra som helst! Galoppade flera gånger till och med!! Verkligen jätte trevligt och hon sökte sig mycket fint neråt, gick i bra låg form, även fast jag inte gjorde så mycket:):)

Är lite nervös btw, ska skriva Grönt Kort Prov klockan 18! Skulle vara typiskt mig att inte klara det:S

Hepps dags att sova? Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktiga ni! Lycka till på skrivningen :D



Sv: Är ingen expert på tänder vet bara symptomen på tantens fel. Hon tuggar åt fel håll så istället för att mala maten innåt i munnen maler hon uåt och tappar ut massor. Hon höjer huvudet och lägger det på sne, tuggar nästan upp och ner när det är som värst.

2011-05-25 @ 09:24:43
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0