Full Rulle!!

Yes Box, räknade lite och tror att jag jobbat ca 12 timmar idag? Hehe, men kul är det^^ Jobbade smått röven av mig på Max först och sen har jag varit på ridskolan heeela kvällen! Första lektionen skulle dom varit ute på terrängen men det kom ett hageloväder så vi fick vara inne istället:/ Men det gick bra det med! De fick gå på lite volter och ställa hästarna i samtliga gångarter m.m. Den andra gruppen blev bara två pers xD Varav en som hoppade in och red istället för sin mamma. Så då hade jag plötsligt en nybörjare och en rutinerad på samma gång. Meeen jag tycker att jag löste det riktigt bra ändå och dom verkade riktigt nöjda med lektionen:):) Fodrade och nattade alla pållarna sen:)

Imorgon är jag så kallat ledig! Hmm, eller vad man nu ska kalla det;P Först blir det upp och mata hästarna hemma, släppa ut och mocka. Efter det ska jag ev fixa lite hemma, ner till Järnia och sen systemet! Sedan blir det att möta upp Maria i Skövde vid elva och åka hem till henne! Jag ska träna tvååringen som står i stallet där och sen blir det förmodligen ett ridpass med:) Men dagen är inte slut där ändå! Haha för min lilla Vivrus ska ju ridas med! Ska fråga Johanna om hon har lust att åka med upp:) Kanske ska ta några skutt på gärdet?:P

Hepps nu blir det återigen Big Brother för hela slanten och sen sova djuuuupt!!

Vilken av deltagarna hejjar ni på? Jag diggar ju Martin såklart!:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0