Helt Okey Dag:P

Är as trött men slänger iväg ett superkort blogginlägg ändå;) Red på gärdet idag igen, blev lite träning på min hållning och handställning xD Haha, Johanna sa till mig ungefär fyra ggr i minuten om att räta upp min vänstra hand, hahah HELT SJUKT!!! Fan vad jobbigt det va xD Annars gick det bara bra:):) Vi kantar på och tyckte hon gick lite mer samlat i galoppen idag faktiskt med, även fast hon gick emot skänklarna lite i traven och skritten.. Imorgon får hon stå för jag ska först jobba på Max 8.30-17 och sedan ha två lektioner på ridskolan:)
Sprang in en sväng på Skövde Ridsport idag med:) Köpte fram- och bakskydd till lilla Vivrusen<3

Seee Yaaaa :D


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har precis kommit på att det inte är virre virus du rider på i headern :P Snabb jag är :P

2011-05-03 @ 12:50:23
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0